@emiljonssonfotograf
2011-10-17 10:29 @emiljonssonfotograf
I år ska jag vara fotograf för Cabary i Karlstad ska bli väldigt kul att vara med. Arbetet har inte riktigt börjat än men det kommer. Längtar tills det kör igång med fotografering . Missa inte årets ... läs mer..
Läst 3491 ggr | 0 kommentarer.
Läst 3491 ggr | 0 kommentarer.
2011-10-16 18:00 @emiljonssonfotograf
2011-10-09 16:53 @emiljonssonfotograf
2011-10-02 22:12 @emiljonssonfotograf




